Target Ajieb Untuk Februari 2010

1 comments
Setiap manusia hidup mesti ada target. Takde org pun hidup tanpa target. Tak kisahlah orang tu waras atau tidak waras atau sebaliknya...yg penting, mereka yang bergelar Hamba Allah wajib ada target..

Target juga boleh diibaratkan sebagai azam..tp org selalunya cakap azam bila nak jumpa tahun baru..untuk 2010 ajieb akan buat target...ajieb mulakan dari bulan februari lah ye..

Bagaimanapun, Januari banyak juga target yg ajieb dah dapat buat..berikut adalah target ajieb untuk bulan Januari.

1. Memulakan penggambaran program Apa Kata M?
2. Menjadi pelakon atau model untuk video klip.
3. Mendapatkan lagu tema merangkap single ajieb.

Alhamdulillah, ketiga2 ni dah dapat ajieb buat..sekrang target ajieb bulan 2 pula adalah

1. Menayangkan program apa kata M.
2. Mengeluarkan single pertama kepada orang ramai.
3. Memainkan lagu di radio popular.
4. Menubuhkan kelab kawan secara rasmi.
5. Memperluaskan bidang dalam perniagaan Bio-Aura.

Insya-Allah, 5 target yg atas ni mahu direalisasikan. Apapun, ajieb masih mengharapkan sokongan semua terutama sekali target 4 dan 5. Bila yg 4 dan 5 dpt ditunaikan, Insya-Allah kita akan jd lebih rapat.

Ajieb harap anda doakan target ajieb ini tercapai. Aminnnnnnnnnnnnn,,,,
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

1 Response to Target Ajieb Untuk Februari 2010

January 25, 2010 at 1:07 AM

aku ahli fc ko yg kedua slps apis ek.