Ajieb Bukan Hos AF8 Tau!!!!

3 comments
Seronok yang teramat sgt..tulah yg ajieb dpt gambarkan masa ajieb bukan shooting apa kata M semalam (ahad 10 Jan). Terima kasih kepada mereka yg menyokong program baru ni...Harap2 nanti semua suka dengan apa yang ditayangkan nanti..

sedikit hint psl ep 1. selain kita orang buat make-over dan bg hadiah dr Maybelline..kita orang juga ada menaikkan isu dan bertanya kepada artis yg hadir spt Aril, Nubhan, Saida, Rizal tentang pengacara AF8.

kelakar juga bila dia orang cakap ajieb antara calon yang sesuai...padahal ajieb masih lagi jauh dan perlu banyak lagi belajar..skrg ni pun ajieb bersyukur sebab diberi peluang mengacara program Apa Kata M?

BTW, thanks la sebab dia orang ada cdgkan nama ajieb..secara jujur...ajieb juga ada pilihan sendiri...bagi ajieb tak salah maintainkan AC Mizal..tapi tak salah juga gunakan muka baru...Ajieb rasa yg paling sesuai adalah Reza atau Abg Alam.....tak tahu kenapa tapi itulah antara yg terkini dan termuat dalam minda ajieb...mungkin ajieb pun terlepas pandang saper yg lebih sesuai...

yang penting, mereka pun ada jawab utk pengetua..namun, kalo korang nak tahu siapa pilihan dia orang,,tunggulah nanti...
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

3 Response to Ajieb Bukan Hos AF8 Tau!!!!

January 11, 2010 at 1:56 PM

Abis tu sape???

January 11, 2010 at 4:13 PM

abg ajieb, memang nak tukar ke pengacara AF. kalau tak tukar pun ok je kut ac mizal tu. tp saya pun setuju, zainal alam dan reza antara calon sesuai.

January 13, 2010 at 12:19 PM

kalau ajieb jadi hos pun oke apa...tak dapat ganti AC..ganti sarimah....

huhu...mudah-mudahan...