Drama Korea Baru Yg lebih kurang ceritanya!

1 comments
Setiap hari ajieb tak habis-habis tengok cerita korea..dan sekarang ni bile habis tengok je ajieb terus pergi kedai beli baru..

2 hari lepas ajieb baru je habis tgk 2 cerita baru..satu tajuk dream dan satu lagi tajuk dia adalah Heading to the ground...kedua2 citer ni adalah baru dan belum lagi ditayangkan di tv.


Cerita sedap yang lebih kurang sama. Kanan (Dream) Kiri (Heading To The Ground)


tapi ajieb dah habis tengok cerita ni,.kedua cerita ni sangatlah sedap..ajieb ckp citer ni same sebab dua2 pasal sukan..dream pasal sukan tinju dan Heading To Ground pasal bola sepak.lagi satu persamaan pasal kerjaya agent sukan..

Poster drama Heading to the ground.

Masa tengok cerita ni..ajieb teringat susah payah pr dan manager artis yang menjaga dan menjual nama mereka..bagi peminat artis..anda perlu tengok kedua cerita ni..boleh tahu pengorbanan seseorang..dan yang penting ajieb nak cakap..jangan menilai seseorang berdasarkan luaran saja..kenal betul-betul baru kita tahu siapa yang benar dan salah..

Pelakon dalam drama Dream..Kanan sekali adalah Kim Bum.

Yang penting..ajieb puji sangat lakonan Kim Bun dlm cerita ini..dia memang pandai berlakon dan wataknya lebih bagus berbanding dalam Boys Over Flower..Dan heroen untuk cerita Heading to the ground pula sama dengan cerita who are you..dia comel..

jadi kepada yang meminati korea atau nak mula minat..boleh lah tengok cerita ni..gerenti beres ceritanya...btw..ajieb dapat tahu kedua2 cerita ni dah sold out kat kedai yang ajieb beli tu...

Selamat menonton.
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

1 Response to Drama Korea Baru Yg lebih kurang ceritanya!

January 8, 2010 at 12:19 AM

kimbum is soooo mine!