Salam Aidilfitri Buat Semua

0 comments

Assalamualaikum,

Ajieb nak cerita sikit pasal raya tahun ini. Tahun lalu, Ajieb sampai rumah (kampung) pada malam raya di mana lepas isyak ajieb dah ada depan mak and ayah dan tolong apa yang patut. Ajieb siap tolong mak shopping last minit dekat pasar borong...beli apa yang tak cukup lagi..


Tahun ini..kiranya ajieb paling lambat balik kampung..ajieb nak merasa juga apa perasaan...tahun ini seperti yang semua tahu...ajieb akan on air buat sampaikan salam raya di radio era dengan Reza..kita orang akan berceloteh dari jam 12 tengah malam sampai 6 pagi...lepas on air barulah ajieb akan pulang ke kampung..

Kalo ikut pada jam...ajieb mungkin sampai dalam kul 10 pagi dimana dah habis pun sembahyang raya...dan inilah sejarah ajieb kiranya balik raya paling lewat..apapun, ajieb buat semua ini kepada semua yang telah banyak menyokong ajieb terutama sekali mereka yang menghantarkan ucapan raya..

Sebenarnya, setiap kali ajieb tengok iklan raya dan dengar lagu raya..ajieb nak balik sekarang juga..tapi ajieb sabar sebab ajieb tahu setiap ketentuan Allah semua ada hikmah...

Wah..bercerekarama pulak ajieb nikan..yang sebenarnya ajieb nak cakap satu je..pengorbanan boleh membawa kebahagian...

Ok lah..ajieb nak ucapkan selamat hari raya pada semua..kepada yang membenci ajieb tu ajieb minta maaf lah sebab mendorong anda melakukan kejahatan seperti mengumpat atau mengata..bagaimanapun, ajieb terharu kepada mereka yang banyak menyokong ajieb dari aksi murai hingga kini..

Ajieb harap raya anda semua penuh keceriaan disamping keluarga tercinta..

Oklah salam aidilfitri dan jangan lupa vote lagu Yok Beraya dan lagu La La La Raya La nyanyian ajieb sendiri...




widget
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Salam Aidilfitri Buat Semua"