Seronok Sambut Merdeka Di Gemas, N9

0 comments
Assalamualaikum, semua apa kabo? Harap semua pembaca dalam keadaan sihat ye...minggu lepas jadual ajieb begitu busy sangat sehinggakan ajieb sampai tak cukup rehat. Namun, alhamdulillah, itu semua dugaan ajieb untuk menerima rezeki dari Allah di bulan puasa ni..


Oh ye..sebelum terlambat ajieb nak ucapkan selamat menyambut hari kebangsaan yang ke 52...Cakap pasal hari kebangsaan...ajieb kali ini menyambutnya di tempat yang ajieb tak pernah menjejakkan kaki iaitu di Gemas, N9..JAuh jugak tu..tapi ajieb seronok sbb ajieb ditugaskan sebagai hos pd malam itu...

AJieb tidak keseorangan sebab ajieb datang ke sana bersama dengan Obri dan Rini yang menjadi artis jemputan. Selain mereka berdua, Nurul dan Nubhan pun ada sekali...ada 3 lagi artis baru yang join iaitu Khairul Mentor (Kumpulan Evo), In Heart (Akdemi Nasyid) dan Nai'Zle (penyanyi lagu Tari Tirana)..

Ajieb seronok sangat sebab orang gemas memang sporting..Walaupun sambutan tak besar mana tapi konsert pada malam itu di hadiri dun Gemas Iaitu YB Hajjah Zainab yang melancarkan kad keahlian G-Mart.

Oh ye...gambar nanti next time ajieb pun ye..ni ajieb nak kongsi cerita dulu...oklah..nanti ajieb ada masa ajieb tulis lagi ye...ada banyak benda nak kena setelkan...sebelum tu, kepada kengkawan semua hantarlah ucapan raya di perantau r&r dan sertai yok sahur untuk sesi selanjutnya...memang best, kalo tak percaya baca artikel di murai atau tengok Gala TV setiap isnin jam 10.30 malam.

Lagi satu, masuklah Karaoke R&R..ini semua projek ajieb tau..jangan lupa sokong...ok..selamat berpuasa...

widget
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Seronok Sambut Merdeka Di Gemas, N9"