Foto terbaru Ajieb

5 comments
Hi Kengkawan semua..kat bawah ni antara gambar terbaru ajieb...sila lihat la ye!
Jelajah 11 Era di Shah Alam.
Gambar kandid di Jelajah ERA Shah Alam.

Jeps ambil gambar Ajieb untuk test. Ni untuk photoshoot Hafiz & Wana.
Dengan Aril masa jelajah ERA kat Pekan, Pahang.

Dengan Kak Isma di Jelajah ERA di Pekan Pahang.


If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

5 Response to Foto terbaru Ajieb

July 7, 2009 at 2:17 PM

wei gambo terbaru ko ade kat blog aku..haha. dgn apis tgh wat rawatan rambut...geez

July 7, 2009 at 2:26 PM

gambar yang mana najwa?

July 7, 2009 at 2:32 PM

wow....dalam diam dah ada blog...why u never mention it...at least leh akak tengok.

anyway congraz with your makeover...cam biasa la...hensem...

hehehee........

July 7, 2009 at 9:27 PM

Hepp! Maner gambo aku.. uhuhuhu... (lalalala...ajieb, ko rase ko ingat ker aku? nananana)- KAKAK JOJOE

July 8, 2009 at 11:01 AM

nana..aku ingat la ko..takkan tak ingat kawan yang teman aku masa kat JB tempoh hari.